dnia: 07-06-2013 godz 19:58 lolek napisał(a):

Temat: Internet arkus

Czemu nie ma internetu? Czemu nikt z tym nic nie robi? Czemu nie mozna dodzwonic sie pod zaden z numerow podanych na kanale informacyjnym czyli 896742000 czy 556201000?? Placi sie niewiadomo za co...

dnia: 2013-06-08 15:53:13 kat skomentował(a):

1. Dokładnie popieram. Całe popołudnie wczorajsze nie było internetu masakra! A płacić trzeba! Telewizja też jest do bani!

dnia: 2013-06-08 15:58:31 biuro skomentował(a):

2. Witam. Przerwa w dostawie usług trwała od piątku godz. 19 do soboty godz. 12. Przyczyną awarii były łącza telekomunikacyjne. Informuję również, że nasz system monitorujący sieć powiadomił nas o wystąpieniu problemu i prace serwisowe zostały natychmiast podjęte. Numery alarmowe: 603332609 oraz 603189151 pod które należy dzwonić po godzinie 16 oraz w weekendy w razie awarii(INFORMACJA TA ZNAJDUJE SIĘ NA KAŻDEJ OTRZYMANEJ FAKTURZE). Numery stacjonarne po godzinie 16 nie pracują! W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do biura w Reszlu przy ulicy Słowiańskiej 4 w godzinach: Poniedziałek: 13-15:30 ¦roda: 13-15:30 Piątek: 9-11 Za utrudnienia przepraszamy.

dnia: 2013-06-08 16:30:57 olga skomentował(a):

3. Taaak tyle tylko ze te utrudnienia zdarzająsie dosyc często.prawie nie ma dnie bez przerwy w dostawie, moze nie tak długiej jak ta ostatnia ale jednak ,jak ktos pracuje z internetem to naprawde ma problem.,ja tez szukam sobie innego dostawcy-pozdrawiam

dnia: 2013-06-08 18:22:32 kg skomentował(a):

4. Witam.Odpowiedz do biura.Biuro arkusnet posiada chyba inne faktury niż użytkownicy kablówki.Na fakturach nie ma telefonów alarmowych jak to przedstawiono.Brak obniżenia taryf za brak sygnału.

dnia: 2013-06-08 19:49:53 Komputronik skomentował(a):

5. Do osób które marudzą, że prawie każdego dnia są przerwy w dostawie internetu. ZAPAMIĘTAJCIE SOBIE IŻ NIE ZAWSZE WINA LEŻY PO STRONIE DOSTAWCY. Wszelkie zaniedbania w systemie, brak antywirusa(zła konfiguracja antywirusa), ograniczona wiedza komputerowa, zła konfiguracja przeglądarki, stary sprzęt(karta sieciowa wyszła z uzytku x lat temu.... To, że strona traci połączenie, nie wyświetla nam w danej chwili czegoś to nie znaczy, że nie mamy połączenia z internetem.... BRAK WIEDZY nie jest wina dostawcy internetu.

dnia: 2013-06-09 09:23:43 myszka skomentował(a):

6. matcom jest zawsze odkąd go mam nie mam problemów

dnia: 2013-06-09 18:07:54 jolka skomentował(a):

7. do postu nr5 ,nie sugerujesz chyba ze wszyscy uzytkownicy arkusa w reszlu do tumany? no sory ale to nie sa jednostkowe przypadki ,mozna wszystko zrozumiec ,ale co zaduzo to niezdrowo:)

dnia: 2013-06-09 19:59:39 korakora skomentował(a):

8. "Komputronik" chyba tak właśnie myśli o nas,że jesteśmy nierozgarnięci -brak wiedzy...ciekawe.... Jeśli chodzi o nr telefonów ,to może tylko "MY" nierozgarnięci nie widzimy na swoich fakturach?

dnia: 2013-06-10 07:12:50 Thomas skomentował(a):

9. Nr telefonów są na fakturze ale nie te "alarmowe" są te które w weekend są głuche no ale cóż najgorzej jak ktoś pracuje przy komputerze i w trakcie gdy go brak ,nie ma możliwości wykonania swojej pracy. Miejmy nadzieję że więcej aż tak długo przerwy nie będzie w dostawie . Bo za co wówczas mamy płacić ?

dnia: 2013-06-10 08:02:55 kablowa:P skomentował(a):

10. a telewizja tez sie psuje...nie wiem jak u was?

dnia: 2013-06-10 20:38:14 Zaje**sta skomentował(a):

11. Jest jedno wyjście. Przy następnej opłacie kwotę należy podzielić przez liczbę dni w miesiącu i pomnożyć przez liczbę dni minus 1. Polskie prawo daje możliwość mniejszej opłaty jeśli nie ma internetu z powodu niezależnego od nas. JA płacę mniej.

dnia: 2013-06-10 21:35:21 reszelak skomentował(a):

12. Do ARKUSA: proponowałbym rozważyć odstąpienie od jedno miesięcznej opłaty wszystkim abonentom Waszej kablówki. Wynika to iż non stop są przerwy lub zakłócenia w odbiorze programów jak też w internecie. Nadto z TV cyfrowego mozna oglądać za darmo 15 programów. Na Waszą decyzję oczekuję do końca czerwca 2013 a od 01 lipca 2013 jak nie będzie reakcji rozpoczynam ze znajomymi akcję majacą na celu rezygnację naszych mieszkańców ( z Reszla) z Waszych usług. Przewiduję, ze straty związane z rezygnacja będą znacznie większe niż w ramach rekompensaty rezygnacja z opłaty z jednego miesiąca

dnia: 2013-06-10 22:10:05 Bf88 skomentował(a):

13. Dziś internet stosunkowo powoli mi chodzi więc postanowiłem zmierzyć jego prędkość. Niestety prędkość pobierania to 2,94 Mb/s przy 2,33 Mb/s wysyłania, a co najdziwniejsze Ping wynosi 0 ms. Jaja jak berety. Pokuszę się chyba o zmianę operatora bo takie kabarety przy cenie 54,90 to trochę za dużo. Panowie czy tam Panie tak namotali przy robieniu nowych taryf, że teraz nic nie działa jak powinno.

dnia: 2013-06-11 10:37:44 korakora skomentował(a):

14. BRAWO!Popieram dwa ostatnie POSTY!!!!

dnia: 2013-06-22 16:40:06 biuro skomentował(a):

15. Przerwy w internecie wystąpiły poza naszą siecią , koparka wyrwała światłowód koło Olsztyna. Do Reszla doprowadzone są tylko DWA!! trakty światłowodowe i każda taka awaria jest widoczna. Pracujemy nad połączeniem tych dwóch tras i zrobienia tz. RINGU , co w przypadku uszkodzenia jednego , transmisja automatycznie przełączy się na drugą trasę. Telewizja cyfrowa dosyłana jest z zewnątrz i problem jest j.w. Tutaj jednak nie pobieramy od nikogo opłat za ten przekaz. Realizowany jest on w formie testu. Od ok. 2 lat otrzymujecie Państwo dużo więcej programów w formie cyfrowej niż w przekazie analogowym. Zakodowane są tylko programy NC+ pozostałe ok. 90 ( nie 15 jak podaje"reszelak") są dostępne. Po przejściu na kable światłowodowe, które są podwieszone na linii wysokiego napięcia , problemy z TV cyfrową na pewno zostaną rozwiązane. Przygotujemy, wówczas nowe korzystniejsze stawki za nasze usługi. Obecnie tak jak pisałem wyżej nie pobieramy opłat za telewizję cyfrową , ale tylko i wyłącznie za analogową. Przepraszamy za powstałe problemy jak i brak możliwości dodzwonienia się. Wszystkie uwagi są dla nas cenne i dołożymy wszelkich starań , aby podobne sytuację nie miały więcej miejsca.

dnia: 2014-05-07 12:42:11 remin skomentował(a):

16. Ja tam mam matcom i nie narzekam.

dnia: 2017-05-21 16:00:15 Bartłomiej skomentował(a):

17. Od wielu lat jestem użytkownikiem firmy Arkus, od kiedy pamiętam, zawsze był problemy z usługami. Zarządzanie usługami na bardzo niskim poziomie. Montrzey internetu oraz telewizji kablowej poniszczyli całe ściany, wiercąc dziury pospadał tynk, po którym chodzili co oczywiście zniszczyło panele podłogowe. Wystarczyłoby zwykłe „przepraszam” lecz tego nie usłyszałem. Na mojej posesji jest studzienka, od której idzie kablami internet do sąsiadów. W czasie kiedy sąsiedzi zażyczyli sobie internet, wszystkie kable musiały iść przez moje podwórko. Pracownicy puszczając kable pod ziemią podeptali, powyrywali wszystkie ozdobne drzewka. Oczywiście nie powiedzieli nawet przepraszam. Moja praca wymaga ciągłego dostępu do internetu i nawet z tym jest ciągły problem. Mimo iż wszystko jest podłączone poprawnie to praktycznie dzień w dzień są momenty gdzie nie ma internetu. Raz jest to 5 minut, a raz kilka godzin. Mieszkam w Olsztynku, rozmawiając z innymi klientami tej „firmy” odnoszę również wrażenie, że tez nie są zadowoleni z tego względu, iż często mają takie same problemy, jak ja. Wspomnę przy okazji również iż telewizja i oferowane pakiety są niezgodne z rzeczywistością, posiadam średni pakiet, który nazywa się chyba „brązowy”, około 20% wszystkich programów mimo poprawnego nastrojenia nie działa. Wytłumaczenie ze strony firmy wyglądało mniej więcej tak „prawdopodobnie przez chwile były jakieś problemy, zaraz to sprawdzimy i za 30 min powinno być wszystko w porządku” oczywiście typowa gadka na spławienie klienta. Cały incydent miał miejsce około rok temu. Do dziś nie ma wielu programów, a minęło troszkę więcej niż 30 minut. Kończąc moje wypociny, każdemu serdecznie odradzam korzystania z ich usług. Szkoda nerwów. Pozdrawiam.

Ty odpowiadasz: *

e-mail: (*)

nick: *

proszę wpisać to słowo:

(*) - pola obowiązkowe

Uwaga.
Posty zawierające adresy stron www lub e-mail nie są zapisywane.
Treści o charakterze reklamowymusuwane,
Adresy e-mail nie są ujawniane.

wróć bez zapisywania