dnia: 11-05-2021 godz 21:32 Kaja Kłosowska napisał(a):

Temat: Intelly w Reszlu

Szanowni Państwo, Kieruje swoje słowa do użytkowników intelly w Reszlu - czy ktoś z Państwa otrzymał tzw. "zadośćuczynienie" za nieustanny brak uslugi? Rzadko korzystam, ale niekiedy potrzebuje do pracy lub po prostu dla relaksu. Niestety za każdym razem spotyka mnie rozczarowanie. Proszę o opinie lub poradę.

dnia: 2021-05-12 01:00:22 luty skomentował(a):

1. Generalnie mi tam usługa Intelly odpowiada, ale raz mieliśmy casus, że odcieło nas blisko na 2 doby od internetu (2-3 lata temu). Z tego co pamiętam to chyba przez ich formularz na stronie internetowej coś tam zgłaszaliśmy, ale zostało to zignorowane. Rachunek przyszedł (wbrew zapisom w regulaminie)jakby nie było przerwy w świadczeniu usługi. Odpuściłem ostatecznie temat, jednak niesmak pozostał. Jak problem jest, spróbuje Pani najpierw uderzyć do powiatowego rzecznika praw konsumentów. Powodzenia.

dnia: 2021-05-12 09:11:18 xXxXxXx skomentował(a):

2. Ja to bym chciał zadośćuczynienie z powodu przerw w dostawie wody, w tamtym tygodniu 3 razy, w tym póki co raz....

dnia: 2021-05-12 15:11:49 Korniszonzesloja skomentował(a):

3. Specjalnie ci odcinają dla jaj moim zdaniem

Ty odpowiadasz: *

e-mail: (*)

nick: *

proszę wpisać to słowo:

(*) - pola obowiązkowe

Uwaga.
Posty zawierające adresy stron www lub e-mail nie są zapisywane.
Treści o charakterze reklamowymusuwane,
Adresy e-mail nie są ujawniane.

wróć bez zapisywania