dnia: 09-04-2019 godz 08:15 Ona napisał(a):
Z tego strajku to już nie wiadomo czy się śmiać czy co .... Nauczyciele wariacji dostali . Wszystkim tylko pieniądze w głowie a pieniądze szczęścia nie dadzą . W każdym bądź razie dzieci przez to nie powinny cierpieć , opuszczają lekcje !! A później że klasa ma slabe wyniki w nauce .a może najwyższa pora wymienić nauczycieli ????? Zatrudnić kogoś z pasją kto lubi ten zawód a nie wykonuje go z przymusu .NAUCZYCIELU ZASTANOW SIE CO ROBISZ I JAKI DAJESZ PRZYKLAD SWOIM UCZNIOM !!!!!!!!!!!!!!! Na pracę interwencyjne się zapiszcie ,do sklepu towar nosić ewentualnie 12 h przy kasie siedzieć wtedy odczujecie co to jest praca !!!
dnia: 2019-04-10 13:15:24 ja skomentował(a):
1. A kto ci broni strajkować zwieracze cię rozbolały że nauczyciele dostaną podwyżki a ty biedula na kasie w biedronce nadal będziesz zarabiała najniższą co za patologia w tym mieście nie jestem nauczycielem tylko pracownikiem budowlanym nie mam nic przeciwko strajkowaniu nie jestem też PIS-uarem ogarnijcie się ludzie nie róbcie hejtudnia: 2019-04-10 14:09:45 ja skomentował(a):
2. Przewodniczacy ZNP pan Broniarz zrobił w bambuko strajkujących nauczycieli. Chciał uprawiać politykę ich kosztem. On dostanie wypłate , bo przecierz pracuje, nauczycie za strajk bez kasy. Czy nadal nauczyciel mądry po szkodzie?.dnia: 2019-04-10 15:06:21 uczta skomentował(a):
3. nauczyciele to patologia tylko sie o tym nie mówi i lenie nieroby niedorozwojednia: 2019-04-10 19:52:56 Ona skomentował(a):
4. Najbardziej na tym cierpią dzieci ... I jakoś tego pod uwagę nie biorą .powtarzam pieniądze szczęścia nie dadzą i to rzecz nabyta !!!dnia: 2019-04-10 23:04:18 no-one skomentował(a):
5. Niektórym tu piszącym przydałby się powrót do szkoły. Szczególnie na lekcje języka polskiego. Autorze/autorko wpisu - chciałbym zobaczyć jak tę swoją "pasję" (o ile w ogóle pracujesz) wrzucasz do gara i gotujesz z niej obiad.dnia: 2019-04-12 09:23:55 skomentował(a):