dnia: 11-05-2021 godz 21:32 Kaja Kłosowska napisał(a):
Szanowni Państwo, Kieruje swoje słowa do użytkowników intelly w Reszlu - czy ktoś z Państwa otrzymał tzw. "zadośćuczynienie" za nieustanny brak uslugi? Rzadko korzystam, ale niekiedy potrzebuje do pracy lub po prostu dla relaksu. Niestety za każdym razem spotyka mnie rozczarowanie. Proszę o opinie lub poradę.
dnia: 2021-05-12 01:00:22 luty skomentował(a):
1. Generalnie mi tam usługa Intelly odpowiada, ale raz mieliśmy casus, że odcieło nas blisko na 2 doby od internetu (2-3 lata temu). Z tego co pamiętam to chyba przez ich formularz na stronie internetowej coś tam zgłaszaliśmy, ale zostało to zignorowane. Rachunek przyszedł (wbrew zapisom w regulaminie)jakby nie było przerwy w świadczeniu usługi. Odpuściłem ostatecznie temat, jednak niesmak pozostał. Jak problem jest, spróbuje Pani najpierw uderzyć do powiatowego rzecznika praw konsumentów. Powodzenia.dnia: 2021-05-12 09:11:18 xXxXxXx skomentował(a):
2. Ja to bym chciał zadośćuczynienie z powodu przerw w dostawie wody, w tamtym tygodniu 3 razy, w tym póki co raz....dnia: 2021-05-12 15:11:49 Korniszonzesloja skomentował(a):
3. Specjalnie ci odcinają dla jaj moim zdaniem