Kaja Kłosowska 11-05-2021 godz 21:32
Szanowni Państwo, Kieruje swoje słowa do użytkowników intelly w Reszlu - czy ktoś z Państwa otrzymał tzw. "zadośćuczynienie" za nieustanny brak uslugi? Rzadko korzystam, ale niekiedy potrzebuje do pracy lub po prostu dla relaksu. Niestety za każdym razem spotyka mnie rozczarowanie. Proszę o opinie lub poradę.
1.
Generalnie mi tam usługa Intelly odpowiada, ale raz mieliśmy casus, że odcieło nas blisko na 2 doby od internetu (2-3 lata temu). Z tego co pamiętam to chyba przez ich formularz na stronie internetowej coś tam zgłaszaliśmy, ale zostało to zignorowane. Rachunek przyszedł (wbrew zapisom w regulaminie)jakby nie było przerwy w świadczeniu usługi. Odpuściłem ostatecznie temat, jednak niesmak pozostał. Jak problem jest, spróbuje Pani najpierw uderzyć do powiatowego rzecznika praw konsumentów. Powodzenia.
luty 2021-05-12 01:00:22
2.
Ja to bym chciał zadośćuczynienie z powodu przerw w dostawie wody, w tamtym tygodniu 3 razy, w tym póki co raz....
xXxXxXx 2021-05-12 09:11:18
3.
Specjalnie ci odcinają dla jaj moim zdaniem
Korniszonzesloja 2021-05-12 15:11:49
Wybór prezentu nigdy nie jest łatwy, a gdy obdarowanym ma być zapalony żeglarz, poprzeczka rośnie jeszcze wyżej. Osoby związane z wodą i jachtingiem często mają już podstawowe wyposażenie, a ich pasja wymaga specjalistycznych akcesoriów. Na szczęście w sklepie żeglarskim można znaleźć mnóstwo inspiracji – od praktycznych drobiazgów, po eleganckie gadżety, które zachwycą każdego miłośnika żagli.
wiecej...Reklama